KOJE OSOBINE TREBA DA POSEDUJE  JEDAN ORGANIZATOR VENČANJA?

Komunikativnost, strpljenje, spretnost, brzina reagovanja, organizovanost, kreativnost, ljubaznost, informisanost, stručnost i profesionalnost samo su neke od osobina koje jedan organizator mora da ima. Čini vam se mnogo, zar ne? No, nema razloga za brigu. Na našoj obuci svaku od ovih osobina ćete unaprediti i postati odličan wedding planner koji će sa svakim svojim organizovanim događajem ispuniti, pa I nadmašiti očekivanja gostiju.

ŠTA ĆETE UČITI I NAUČITI NA WEDDING PLANNER OBUCI?

·         Definiciju, ulogu i značaj organizacije događaja

·         Koje vrste događaja postoje

·         Kako se analizira i pravi kvalitetna priprema događaja putem različitih tehnika planiranja

·         Kako se stvarapobednički tim – ko vam je sve potreban u timu

·         Kako se najavljuje i vodi organizacija događaja

·         Kako se finišira i budžetira

·         Kako se kreira sistem kontrole upravljanja događajem

·         Koje aktivnosti vas čekaju nakon događaja

·         Kako se proverava uspešnost događaja

 

DA LI STE BAŠ VI BUDUĆI WEDDING PLANNER?

Obuka je namenjena:

·         Svima koji žele da se bave organizacijom

·         Svima koji žele da se prekvalifikuju za jedno od najtraženijih zanimanja savremenog doba

·         Početnicima u ovom poslu, koji žele da steknu neophodna znanja

·         Studentima, koji sebe vide u poslu organizatora venčanja

·         Nezaposlenima koji žele da se bave dinamičnim i kreativnim poslom

·         Svima koji žele svoju karijeru da grade u ovoj struci

·         Zaposlenima, koji žele da unaprede svoja znanja i napredovanje u karijeri

 

 

 

ISKORISTITE PROMOTIVNI PERIOD DO 15.01.2018. I OBUKU PLATITE 20% MANJE!

Regularna cena obuke je 17.000 dinara. Međutim, ukoliko se prijavite u toku promotivnog perioda, platićete po promo ceni od 13.600 dinara.

Svoje mesto možete rezervisati tako sto ćete poslati prijavu sa svojim podacima putem kontakt forme ovde, ili na e-mail office@pinkandwhiteart.rs

Nakon uspešne prijave, dobićete povratni e-mail sa vise detalja o samoj obuci (plan i program kursa, po danima i temama), i daljim uputstvima o terminima održavanja obuke i detaljima za uplatu.

Obuku je moguće platiti na dve rate, jednu na prvom času, a drugu do kraja trajanja kursa. Rezervacija mesta iznosi 3000 dinara, sto predstavlja uslov za upis i uračunata je u cenu. Uplata rezervacije se vrši na žiro račun.

Napomena: nakon uplate molimo vas, pošaljite nam e-mail da ste to uradili, radi lakše administracije

Rezervacija se može otkazati 5 dana pre početka roka ili iskoristiti u narednom.

Svaki učesnik dobija akreditaciju kojom potvrđuje pravo učešća.

Molimo Vas da poštujete dogovore i dinamiku,  kako bismo izbegli neprijatnosti
i kako se ne bismo našli u situaciji da uskratimo mogućnost ostalima da prisustvuju obuci.

U slučaju otkazivanja od strane organizatora, novac će biti VRAĆEN uplatiocu.